3 Aralık 2010 Cuma

SEVGİLİYE TEŞEKKÜR


Cebimdeki paraya, içtiğim sigaraya, bindiğim arabaya, aldırış etmeden beni şartsız ve koşulsuz seven SEVGİLİYE sonsuz teşekkürler.

Bir gün de surat asmadın üzerinde neden forma yok diye kırmızı gömleğim, sarı kazağım yetti her zaman sana. Ayakların çamurlu, üzerin kirli demedin! plastik koltuklarında ağırladın hiç kızmadın. Çekirdek çitme, izmarit atma, hamile ve yaşlılara yer ver bile demedin. Çimlerinde koşan ve senin misafirin olarak işini yapan hakeme, rakip oyunculara ve hatta kendi evlatlarına kızdım, bağırdım, lanet ettim yine ses çıkarmadın. En heyecanlı anlarda fenalık geçirdim ambulans gönderdin, ambulans şoförünü alkışlattın. Sucuk ızgara, çaman ekmek, pet bardakta çayla besledin, büyüttün bir gün olsun başıma kakmadın.  Elektrikler kesilince çakmak yaktırıp romantizm yarattın. Polis amcalar beni senden ayırmaya çalışınca, "yuuuu"lattın engel oldun, bırakmadın. Yanına erken geldiğimde sıkılmayım diye ELİFOĞLU'nu devreye sokup kahkaha attırttın. Betonundan soğuk kapıp üşüt müyüm diye "fıs fıs", güneşten yanmayım diye karton şapka, yağmurda zatüriye olmayım diye yağmurluk bile bulundurdun hep beni düşündün hep... Tıkandığı için su biriken lavabolarına paçalarım ıslanmadan gireyim diye taşlardan yükselti yaptın "seke seke" wc'lerini kullandırdın. Uzaklara gidince peşinden  kolay gelmem için otobüs buldun, yolculuklarda şarkılar, şiiler söylettin... Duymadığım sözleri duydum, gitmediğim şehirlere gittim, tanımadığım insanlarla tanıştım...

SENİN BANA YAPTIKLARININ YANINDA BENİM YAPTIKLARIMIN NE ÖNEMİ VAR! CUMADAN CUMAYA CAMİYE GELMEKLE MÜSLÜMAN, HAFTA BİR MAÇA GİTMEKLE TARAFTARIN OLDUM... ŞANLI KAYSERİSPORUM...

2 yorum: